Helt slut

Fattar inte vad det är med mig.... har varit så sen förra veckan då det var otroligt mycket då jag var sjuk o höll på som bara den så magen värkte. Och Miranda är otroligt krävande nu kan jag lova... Så nu ska jag verkligen börja träna har jag tänkt mig för att komma hemifrån..  Ska höra med ett par kompisar tänkte jag....
Mirana ligger och sover och jag kollar på one tree hills första avsnitt.. ska ladda hem varenda än tänkte jag, men ska hoppa över de jag sett eller bara snabb kolla på dem....
Totto jobbar kväll och jag känner att jag verkligen skulle behöva honom här nu när jag är helt slut för då blir jag deppig.
Nu vakna Miranda.. Kram**

Kommentarer
Postat av: Elin

hej gumman!!! Tack :D nej ja vet inte :( usch så hemskt. man blir ju rädd för att det ska vara ngn man känner, men hemskt oavsett ju. hoppas allt är bra! du , jag länkar till dej på min blogg om det är ok??? kram:)

2008-12-01 @ 19:21:54
URL: http://kvistelin.blogg.se/
Postat av: Elin

jag ska också börja träna nu.ska bli så himla skönt:) Onsdag blir första aerobic passet :) kramkram

2008-12-01 @ 19:25:47
URL: http://kvistelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0