Vilken natt

Dagen igår slutade med en migrän som hette dugga kan jag lova... Fy f*n kan man säga... Släppte inte för 5 öre utan kämpade på hela natten. Somnade ifrån migränen vid 23 men vaknade strax efter 00 då totto kom hem sen var jag vaken nästan hela natten.. Var vaken fortfarande när tidningen kom vid 5 sen somna jag då o då men vaknade direkt för drömde att Totto var otrogen så kanske vaknade 15 gånger på 4 timmar så idag är jag helt slut. Blir ett kort inlägg...
Dagen började med att Miranda sov till 10 o det var kanon efter natten...
Kristin o Majken kom en sväng först typ vid 11 sen kom Larsa o Melvin 11.30 o åkte hem vid 13.30 typ..
Nu måste jag lägga min medans hon sover så jag orkar med att åka till Kristin o Majken. Där bjuds det på Bulgur sallad och Lax mums mums.. Hörs sen.. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0