40min sömn på

Hela dagen har Miranda haft. Är rekord men gu vad trött hon var kl.18 kan jag lova men har roat henne med nappen (som hon nästan aldrig tar) sen badat. Hon älskar verkligen att bada, plaskar som bara den. Blött överallt och då menar jag verkligen ÖVERALLT. Men nu när jag gav henne sista måltiden 20.15 då var hon trött, somnade hela tiden med flaskan i mun men åt nästan upp allt men då sov hon. hon vaknade inte när jag lyfte upp henne, gick upp till sängen och la ner henne och hon sov fortfarande, stackarn taskig mamma som hon inte får sova för hehe.. Men hon gkömde bort att vara trött när vi lekte och jag vill helst att hon ska vara vaken till 20 minst. Men som sagt hon lider ju inte. Klart jag skulle lägga henne tidigare om hon bara skrek av trötthet men när det går att leka bort som kan hon ju inte lida.. Tösen min.
DAGEN: Har varit igång hela tiden. Larsa kom redan 11.30, sedan kom Mirjam 12 sen åkte hon hem vid 6. En hel dag. VAr hemma och fikade sen så GICK vi ner till coop, såg ni GICK. jag skulle kunna gå jämnt om jag bara hade någon att gå med.. HATAR att   gå själv men när jag har sällskap är det skönt. Men var ju ute och gick igår kväll med Miranda själv FY vad trist det var men måste börja röra på mig. Har köpt en klänning som jag får på mig men inte av själv hehe, väldigt tajt och skulle vilja ha den redan nästa helg men det lär ju inte hända när vi nu ska till Stockholm i helgen.
Nu ska jag mysa i soffan, hade varit gott med popcorn men har ju ingenting...
Måste försöka somna i tid inatt. Är sååååååå trött. Somnar ju inte förens han kommit hem och vi pratat en stund så igår var hon väl halv 2....
SOV GOTT PUSSSSSSSHär sover Miranda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0