Dag med Familjen

Kl.12.20 ska jag möta upp min Kära Familj. Mamma, Syster och hoppas verkligen Henke följer med.
Har inte hänt på säkert 10 år att vi alla har gjort något ihop.
Först ska Vi på Kinan och äta och sedan på en MiniMässa.. Mysigt...
Miranda ska självklart med.....

Har väl berättat att Miranda har varit förstoppad??
Igår iallefall så köpte jag lavenmang till henne. Det kom ut lite till en början men idag har det kommit massor och är inte hårt längre utan kletigt(intresse flagga hehehe) men igår så efter microlaxen så var hon världens gladaste unge. Och så himla busig.. Visst hon är Jämnt glad men igår. Hon ålade omkring överallt, när hon hörde att jag kom så sprattla hon som bara den och försökte åla fort. Hon är väl allt för go min tös.....

Nu ska jag göra i ordning mig. Återkommer senare sen....

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0