Dagen!!

Åkte som sakt och möte upp mamma och syster på Kinan... henke var tyvärr inte med,,,, Mums vad gott det var... Tack mamma.... Vi mumsade i oss massor och när vi var klara fick Miranda välling innan vi åkte till statt för Minimässa...
Det var väl inte värst men fick med mig ett jätta fint armband och en mascara.. Om ni behöver mascara åk till Hm. Skit billigt... Blev den där nya med massor volume. VOLUME COLLAGENE igrån L´oréal.
Sedan åkte miranda och jag till mirandas Faster och kusiner, Marie, miranda o jag åkte till lantmännen, Jysk. Dumpade av henne sen åkte vi till Coop och strossa omkring sedan hem..
Blev en kortfattad dag hehe, men ingen som bryr sig ändå....hehe..
Skulle ha gått ner  till OjOj och kollat födelsedags present till Faster Marie, hon fyller på söndag så vi ska dit imorn och äta smörgåstårta ifrån ICA, finns nog inge godare.. På Tottos sida köper de inge födelsedags presenter utan när någon fyller jämnt, men jag brukar vilja köpa något litet när man bli bjuden sådär...
Nu ska Jag mysa med Miranda innan hon ska sova...
Hade med kameran idag så tänkte jag skulle ha tagit kort men glömmer som vanligt...
Miranda charma varende en på mässan. Hon var på sitt goaste och gladaste humör.... Skratta och pratade som bara den. Räckte att någon kollade på henne så skratta hon tillbaka... Mysigar tös får man leta efter...
På återseende..
Kram**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0