Inget

Inlägg igår.... hade fullt upp hela dagen...
Gjorde i ordning oss för att åka ganska direkt när vi hade gått upp,.
Åkte till cambridge butiken så nu har jag inget val, eller nu  har jag motivationen, till att börja banta... Köpte på mig för måndag och Tisdag 144kr för 2 dagar inte billigt direkt men blir dyrare att äta mat för då köper man godis och massa annat då ju..
Sedan åkte vi till Polisstationen för att kolla om nina nycklar hade kommit in men icke.
Sedan blev det volvo för att beställa  tid till att byta ut våran Stereo i bilen då det är ett måndags exemplar fick vi höra förra året då den pajar när det blir kallt. Men hoppas verkligen att den går på garantin men det sa de ju sist....
Sedan Ojoj för att köpa födelsedags present till Marie och sen Willys för att handla lite....

Miranda var så trött igår eftermiddag och hon var ju tvungen att sova för 17.30 skulle vi på kalas, men hon har börjat krångla som attan när hon ska läggas, både på dagen och kvällen. Hon somnade med flaskan i mun men vaknade och gallskrek direkt även att jag låg brevid henne, somnade med nappen i mun men vaknade direkt. Till slut fick Totto åka ut och åka bil med henne för hon skulle sova. Jag förstår inte, men funderar på om det är fler tänder... eller bara trotsig kanske.
Iallefall så sov hon i bilen i typ 50 min innan det var kalas tajm. I början var hon tillbaka dragen och såg tjurig ut men efter en stund släppte det och hon var glad igen....

Idag ser dagen ut som så att Totto är iväg med sin far och fixar bilen, skattemärket ska på, fick det ju bara i augusti hehe, tvättan tror jag, och byta till den andra bilbarnstolen. Någon som vill köpa en aktaGraco med Bas??? Ser inte använd ut, inte en spy har hon lagt av i den... Bara ni hör av er.
Miranda och jag har nyss varit ute och gått en stund, skit skönt väder ju, och nu sover hon i vagnen.
Kl.14 är det dop på schemat även denna helg. Viktor som ska döpas.....

Men jag återkommer senare.

Längtar till vekcan då jag ska Julpynta... MysPys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0