LÖRDAG

Då har halv helgen gått.. Hänt idag då..
Miranda vaknade 8 då gick hon ocjhjag upp. Totto fick sova vidare det var han värd...
Myste hon fick flaskan och ny blöja. Sedan kom Totto gick upp typ 9.20 så åt vi frukost.
Han åkte iväg och byte till Vinterdäck, Miranda sov i vagnen och jag dammsög. Så hurtiga allihop..
Sen stod det mat på schemat, vi kom verkligen inte på någo att äta så slutade med köttfärsås som vi hade i frysen hehe.
Sen åkte vi till Clary & Håkan (Mirandas farmor & farfar) jag skulle iväg och sola men var minst 30min kö så åkte och handlade istället medasn totto hjälpte dem och måla och Miranda lekte med farmor.
Nu sover Miranda en stund och vi kollar på trav. 6 rätt av 6 möjliga och vilket värde. pm det blir skräll i sista så vinner man max 1500 hehe o minst 149 som antagligen kommer vinna . då går han jämnt på 7 rätt sjukt,
Ikväll blir det pizza, skulle ha käkat det igår men orkade inte åka iväg efter Madde och Tilde hade åkt..

Miranda sitter stadigare och stadigare, så duktig men hon tycker fortfarande att det är väldigt roligt att slänga sig så vågar inte lämna henne själv än...
 Gu vad vi längtar till nästa helg då det blir Stockholm o när vi kommer hem därifrån kommer jag längta ihjäl mig till den 15 då Bästa Erica kommer. Då ska vi ut, jiippi.

Jaha utdelning 149kr på 7 rätt, vi blev rika hehe... Men Dubbel jackpot nästa vecka.

Nu kommer det inte bli bilder tills datorn är fixad så ni vet och det hoppas jag att den blir snart.

Imorn ska vi till Mamma/Mormor/SvärMor & Stig/Morfar/SvärFar och äta mat och gratta Farsdag då vi är i Stockholm på självaste Farsdag.

Nu ska jag slappa i soffan..
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0