Man vaknar upp

av ett vrål(skrik, blandat med prat) man är jätte trött och tänker sov mer. Sen går man in till rummet och säger godmorgon. Hon sprattlar som bara den och man får stanns leende mot sig. Så vaknar jag upp varje morgon, men idag är jag enormt trött. Men bara att gilla läget och le tillbaka...
Men är så himla glad att hon sover hela nätterna annars skulle jag se ut som en zombie det kan jag lova.
Men nu har jag världens snällaste dotter så är pigg oftare jag är döende hehe..
Nu ska jag gå ut och sätta på lite te vatten. Karln ligger och sover fortfarande.
Miranda ligger brevid mig här i soffan, tänkte jag skulle ta en helt nytt kort och lägga ut men tog 5 kort hon blundade på alla så nu ger jag upp..
Händer idag där ute då??
Vi ska ev. till badhuset, jag måste igång och börja simma och gyma. Någon som är sugen på att följa med några dagar i veckan?? 275 i månaden för badhuset och gymet...
Annars så skulle jag behöva till örebro får se om jag Ringer Madde och frågar om de skulle med..
Hej Svejs
vi ska plöja stockholm i helgen=)

Kommentarer
Postat av: christel

men va sjutsingen...!! Kanske är dax att börja ta tag i mitt liv och pallra sig iväg! Alla är ju så hurtiga och duktiga så jag får ju världens sämsta samvete när jag ligger här hemma och slafsar sötsaker! hahaha

2008-11-04 @ 23:19:42
URL: http://christelsanchez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0