Sådär

nu kan jag ta tag i bloggandet igen....
Helgen har varit helt underbart bra...
FREDAG hade vi en myskväll. Älskling, sötnosen, jag och jossan.. Kollade på idol och myste..
LÖRDAG: Erica kom, så otroligt skönt att träffa henne igen. Saknar dig redan jätte mkt... Utgång stod på schemat..
Lagade mat chipsfilé och sallad till 7 personer.. mums vad gott det blev. vi drack välkomstdrink och vin. Blev inte full utan bara glad och det var kanon. Vi sjöng karaoke och hade det skit skoj till typ 23 då det hände lite saker men innan det så hade jag verkligen skit skoj, länge sen jag hade det så skoj,... Miranda var hos farmor & farfar och hade det jätte bra..
Sedan åkte Erica, jag o jossan till statt och det var verkligen skit trist så jag o erica  åkte hem efter typ 40min onödigt spec nu när vi har 16kr kvar på våran konton ihop. fy fan...
SÖNDAG: dop för Noah. Vi åkte bara till kyrkan för Erica skulle med tåget och vi var tvugna att äta innan.. SIBYLLA fy fan vad jag hade längtat efter det hela veckan hehe..

Nu ligger Miranda och sover sedan snart 4 timmar tillbaka., en riktig sömn tuta kan jag lova. men riktigt skönt. jag behövde vara själv en stund.. har inte sovit många minuter inatt, men det ordnar sig. Kommer så småningom berätt vad som har hänt så fråga inte... Ingen som dött eller så kan jag säga...
Nu ska jag kolla till tösen...
Totto jobbar eftermiddag så är ensamma varje kväll... Kram**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0