Sista dagen på helgen

och Miranda sover.
Vilket väder det är ute. Skulle söva henne förut då var grannen i lekparken med sin tös, så jag satt mig i solen och pratade med henne. Ni som inte vet så bor vi i en rundel där man bara åker med bil när man packar ut/in i bilen och sen har vi en lekpark i mitten, kanon det. Solen sken och jag satt och mös en stund.
Igentligen skulle vi till Berglund idag på förmiddagen för Totto skulle hjälpa dem med elen. men han Vaknade med huvudvärk(inte bakfylla) så han ligger fortfarande och då är han dålig kan jag lova. Ska snart gå upp och pussa på honom, ska nog duscha först föresten.
Ska ju iväg till Mamma och äta mat kl.14 så då kanske man ska vara fräsch eller???

Miranda sitter verkligen stadigare och stadigare för varje dag som går, innan veckan är slut så sitter hon säkert så man inte behöver sitta intill henne och vara beredd men så klart kommer jag sitta kvar på golvet tills hon är lite större.
Imorn ska vi på 1/2års kontroll med läkarbesök, då ska jag ta upp det där om att hon inte kan äta mat och han då spyr.
men kommer väl sluta med att hon kommer få leva på välling tills hon är gammal och MÅSTE äta det igen hehe nädå så farligt hoppas jag inte det kommer bli.

Nu kallar duschen innan jag ska krypa nedr naket brevid honom innan Miranda vaknar,
Ha en bra Söndag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0