Sorry

Ber verkligen om ursäkt för min dåliga uppdatering men ska vara riktigt ärlig så har jag inte haft lust-.. Stpr lite i valet och kvalet om jag skulle lägga ner det men så i veckan jobbar Totto kväll så då kommer jag tillbringa mycket vid datorn....
vad har hänt sen sist... Varit Sjuk, Julpyntat, städat en lägenhet efter ett Dödsbo, stressat...
Cambridget körde jag 1.5 dagar. jag blev sjuk så hade ingen ork alls så var ju tvungen att tänka på hälsan.... Men ska tänka mig för vad jag äter och undvika Kolhydrater.... Men gu vad godissugen man blir när man vet att man inte ska äta...
Helgen: Fredag var Totto hemma 1 Timme på hela dagen då de hade Firma fest så Miranda och jag Julpyntade.
Lördag: Totto osocial hela dagen pga bakfylla, skulle ha städat men men. Jag fortsatte julpynta.
Söndag: Jossan kom in ifrån Nykroppa så drog vi och Miranda till JulSkyltningen men var inge att ha så drog hem till söffan. Totto är i Arvika och spelar match. Han ring nu och de vann med 7-6 kommer komma hem efter 1 inatt.. hur fan kan man lägga en match så sent??? men men....
Idag skickade vi efter Julkort på Miranda så fiiiiiiiiina kommer de vara hoppas jag, det var de på datorn iallefall men vilket pris. 326kr med frakt för 20st. Men kör en kombination med Tack kort till Dopet.
Nä nu ska jag pyssla lite innan sängen. Hade tänkt att sytt men ska vila ryggen som jag har haft ont i i veckan sen orkar jag inte. Ska sy kuddar(har redan sytt 3 i veckan) skit skoj att sy tycker jag.. Sån avkoppling tycker jag...
Men hade så bra så dröjer inte uppdatering lika länge jag lovar.
PUSS
JULKORT
DopKort

Visst är hon fin=????

Hela 7 månader på onsdag. Stor tjejen


Kommentarer
Postat av: madeleine

fina bilder:-) strunta i dumma cambridge, ät som vanligt och rör på dej. det är det bästa! när man tar bort kolhydraterna från maten så blir ialf jag mer sötsugen, så behåll dem istället. mina kilon försvann snabbt tack vare promenaderna:-)

2008-12-01 @ 08:43:34
URL: http://madeleine1985.blogg.se/
Postat av: sussie

Hihi vilka fina bilder!

Hoppas allt är bra med er ?

Ni får ta o komma till café snart så man får träffa tjejen !

Kram

2008-12-01 @ 10:24:29
URL: http://mammasussie89.blogg.se/
Postat av: Marina

Åh vilken fin dopklänning Miranda hade :) supersöt tjej!!

2008-12-01 @ 20:31:59
URL: http://marinasella.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0