Stockholm imorn

Ska bli så skoj... Gå runt och kolla på allt och shoppa lite... Med favorit familjen Björnfot/Kölbro. skoj..
Dagen har varit väldigt seg. men har städat och tvättat massor. Miranda har börjat vrånga till sig lite. Måste vara där jag är. Om jag går till ett annat rum skriker hon, så hinner inte med så mkt här hemma men passade på att ta köket när jag lagade mat när totto var hemma. sen resten när hon sov förut.. Sen kom Mirandas Farmor och Farfar och hälsade på så då passade jag på att hänga/vika tvätt och packade hennes kläder till morgon dagen.
Nu ska jag popa popcorn får inte i mig mat, vet inte vad det är med mig. smakar inge gott alls.
Nu blir det inge mer inlägg förens på söndag eller måndag. Ska försöka ta massa kort som jag kan lägga ut men lovar inge för glömmer oftast bort att ta kort tyvärr...
Ha en trevlig helg...

Kram**

Kommentarer
Postat av: madeleine

celine är likdan! jag måste ta med henne i det rummet jag befinner mej. ligger hon på golvet så måste hon se mej. ha en trevlig helg i sthlm:-)

2008-11-07 @ 08:17:43
URL: http://madeleine1985.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0