Stockholm

Vilken helg. Kom iväg till Stockholm vid 9 i fredags så var vi framme 11.30. Tösen bara sov...
Packa in Grejorna i lägenheten så begav vi oss till staden för shopping. Jag, Totto, Miranda, Alev, Kristin och Majken.
Vi shoppade inte så mkt men det gjorde den andra familjen. De skulle shoppa massa Julklappar och de hittade till alla kanon det. Käkade gott och strussa omkring i affärer...
Åkte hem och lagade tacos vid typ 19 gissar jag på. Kollade på idol. Miranda var i högvarva så var så trött men ville inte sova, kunde inte slappna av men jag la mig med henne så hon fick hålla på med mitt hår så hon lugna ner sig sen somna hon typ vid 22.30.
LÖRDAG: Åkte till stan typ 9.30 var där hela dagen, kom hem 19.30. Vi gick runt och shoppade lite. Miranda fick så himla fina julkläder. ohhh vad jag längtar. Jag fick stövlar o en väska jippi o sen lite mer grejor till oss o lite Julklappar.
Åkte hem med kinmat för mig ocg Kristin medans pöjkera skulle ha Pizza med hemkörning som dröjde en evighet.
Sedan var det typ dax att varva ner. Miranda somna lite fortare idag.
De har varit gudomliga  båda töserna. Inte ett ljud har de sagt. Så himla underbara även att Majken varit förkyld.
Har varit en jätte trevlig helg med en underbar Familj.
Tog några bilder men återkommer imorn. Ska laga mat nu...
PUSS

Kommentarer
Postat av: Elin

kul med nya grejer och julklappar :)

Åh ja måste shoppa julklappar i tid i år...:P kram

2008-11-12 @ 20:12:59
URL: http://kvistelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0