Svett

Är ganska trött nu efter så mkt promenader.
Gick ner till babymassagen förut och fort kan jag lova. Sprang nästan, hade bara 20min på mig neråt o det tar typ 25-30 vanligtvis men jag han precis i tid som tur var.. Miranda hade myror i rumpan idag så kunde inte göra allt för hon blev uttråkad. Men hon tycker det är skönt iallefall men roligare att krypa eller sitta hehe tösen min. Miranda sover nu en sväng. Skulle behöva ta en dusch men vågar inte riktigt för jag tror hon vaknar snart och vill ha mat, så bättre att vänta tills hon vaknar så hoppas jag in i duschen då istället, men blir bara en snabbis för vågar inte lämna henne själv så länge. Men sätter henne i gå-stolen så tror jag att hon sitter och kollar på mig. Hon vill vara där sin mamma är...
Får se om vi ska träffa Majken och Kristin sen men då får det bli att ta bilen dit.
Hörs senare sen..
Kram**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0