tänder

Tösen har fått en tand och är såååååååååååå gnällig... Bara gnäller o gnäller... Och jag som var på dåligt humör när jag vaknade, men bara att stå ut.. Men gu vad glad jag blev när jag kände en tandbising.. Stackars tösen. jag som trodde hon började bli sjuk för hon vill knappt äta. Spydde rakt ut igår efter mhon hade käkat första målet. Över mig, henne, soffan golvet. Bara att hoppa in i duschen.... Stackarn... Men oavsett om hon är gnällig så älskar man henne lika mycket för det..
Dålig uppdatering har det varit också...
Men i tisdags så var vi på stan med bästa Kristin och Majken sen mötte vi upp Jossan som följde med hit. Sen sov hon här tills igår. Skjusade henne till bussen vid 16 sen åkte vi in till örebro och babyproffsen för att inhandla en bilbarnstol och en tripp-trappstol till tösen. Älsklingen åkte hem ifrån jobbet igår för att han har jätte ont i ryggen stackarn. Så han ligger mest på värmemadrassen idag...
Nu måste jag fortsätta städa... Återkommer snart,,,
PUSS

Kommentarer
Postat av: Majken

men var det som skavde kompis. jag skulle ju få spruta idag men slapp för jag är sjuk, jag vill inte ens äta längre och då är det något som är fel. hihi. kul med första tanden! men visst kliar det, usch. vi ses kompis och tack så mkt för fina nallen häromdagen! mamma hälsar med en kram.

2008-11-13 @ 14:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0