Tradera

Då har jag lagt ut lite barnkläder på Tradera. Måste bli av med dem. har hur mkt barnkläder som helst men lägger bara ut det som man kan få någon mer krona för tänkte jag, men det värsta är att jag har så mkt kläder Miranda inte ens har använt men har lärt mig en läxa men är ju såååååååå skoj att handla kläder till tösen.. thihi..
http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=1469614&listtype=0 här har ni alla annonser
Hon ligger och sover sen 21 ungefär och jag kollar på prison break.. han är bara såååååååååå snygg
Miller Wenthworth  (Michael Scofield)

Idag var vi på BvC med tösen. Hon fyller 6 månader idag. GRATTIS tjejen. Tiden går så himla fort. Kan inte fatta att för 6 månader sedan låg jag på bb och kämpade med en gråtande Miranda som hade sånt sugbehov. Hon ville bara suga hela tiden. jag var helt slut. men det var värt allt. Nu är hon en sån självständig dam, eller självständig är hon väl inte men hon ligger helst själv och leker eller sitter i sin gå-stol. Idag när vi var på Hund&Katt Proffsen efter BvC så hade de jätte sött flodhäst i rosa. var helt såld på den så Miranda fick den i 6 månaders present av sin snälla mormor
så den har hon skrattat massor åt idag.. Hon har blivit så bortskämd(som jag tycker om)
Måste in till örebro någon dag i veckan och köpa gå-stolen och tripp-trapp.stolen.
Nu ska jag ta mig ett päron till slutat på Prison break.

SOV GOTT!!

Kommentarer
Postat av: madeleine

åhh!! hur kan du sälja hennes kläder?:-) tänk om ni får en tjej nästa gång.

2008-11-04 @ 14:14:39
URL: http://madeleine1985.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0