Vilken dag

Fy fan vilken dag tur att den snart är slut,. Miranda har nog haft den jobbigaste dagen i sitt liv idag. Gnällig hela dagen och Spytt. Blir ju inte bättre när Totto har ont i ryggen så jag får göra allt själv. Sen så har jag stor städat  men hann ju då inte klart. Stackars alla i min familj.... Tycker synd om dem båda två. men imorn tar vi nya tag och är goa och glada. eller hur Miranda?? Inte lätt att få tänder ju... men 2 små som har blivit ännu större på kvällen. hehe  fort de växer... Synd att hon lider av det annars skulle det vara skoj ju...
Nu ska jag snart lägga mig i sängen, trött i ryggen efter denna dag, ska bara ta rätt på disken.
Orkar inte skriva någo mer nu efter denna dag...
Kram**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0