Vilket väder

Solen skiner och är helt underbart ute. har nyss varit ute och gått hela familjen. Mysigt, händer inte allt för ofta det.
14.30 är det dax för Babymassage blir lagomt att gå när Älskling åker till jobbet.
Miranda sover så gott  i vagnen nu. Jag ska snart sätta igång med köttfärssåsen innan det är dags att åka/gå för oss.
Vilket meningslös inlägg känner jag.
Miranda har tjatat att hon vill leka med Majken i flera dagar nu så hoppas de har tid senare sen så Miranda slutar tjata hehe. Längtar till helgen då Stockholm står på schemat myspys. Kristin och jag har bestämt att Karlarna ska dra hem 7 rätt på travet så vi kan shoppa massor. Det är dubbel jackpot så mer än 149kr lär det väl bli hehe...
Om ni inte märker det så är jag mycket gladare för tillfället. Orkar inte gå runt och irritera mig och vada ledsen över saker, är ju bara jag och min familj som blir lidande så har börjat ett nytt liv men mer motion, inga Måsten och vara positiv. Vad tycker ni om det??
Älskar hela min familj så himla mkt. PUSS

Har upptäckt att det är minst 40st som läser min blogg varje dag hehe skoj. hade typ räknat med 5.
Skicka gärna en kommentar så jag får se vilka det är och gärna om ni har en blogg då jag älskar att sitta och läsa bloggar och följa deras liv..
Den här filuren till bror/morbror måste jag ringa idag, har inte pratat med honom på år och dar.

Kommentarer
Postat av: Jenny & Malva

Jag kikar allt in ibland och kollar hur ni har det! Hoppas allt är bra, och att Miranda mår toppen, kul att hon sitter själv - duktig hon är!! Kram

2008-11-05 @ 19:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0