Älskar dig Tjejen

Nu börjar det närma sig att lämna bort tjejen. usch.... Hur kan man tycka att det är så jobbigt igentligen??? Ses ju dagen efter. men är så van att hon är med mig dygnet runt, men ska bli mysigt att bara jag och älskling ska göra något och bara vara, slippa tänka på något alls förutom mat tider.. Men blev tårögd att lägga henne då jag vet att det är inte jag som gör det imorn...

Hänt idag då...
Imorse åkte vi till Larsa med familj. Totto skulle hjälpa honom med en liten sak..
Sen åkte vi hem och käkade. Totto åkte till jobbet och Miranda och jag åkte och möte Kristin och Majken, sen gick vi runt hela nóbel, bort för bi hammarögatan sedan stan sedan statoil sedan ceveds typ där jag  hade bilen. tog 1.5 timme så var riktigt gött att gå o snacka. Skönt att ha någon att prata med sådär. Hoppas vi kan göra det oftare vännen...

Sedan åkte vi hem och myste, badade och nu sover hon...
Miranda älskar verkligen att bada. har börjat bada med henne i badkaret så hon får plaska ordentligt... myspys
Sen har jag lagt in massa kort på datorn, oj var inte igår men nu kommer de, måste framkalla lite kort och skicka in tackkort men får inte till någo bra kort på henne, vill bara grejsa med rosetten.
Nu ska jag äta en pirog, har inte ätit sen 13.30 och då år jag knapt någo... Nu återkommer jag inte förens på fredag antar jag, imorron bitti vill jag bara mysa med Miranda innan bussen går 12.10.. Hade så bra.. Kram**
Finns det någon finare??
Bästisar

Kommentarer
Postat av: Elin

åh va fin hon är :) skitgo:)

Attans också, jag ska på dop i degerfors på lördag...så kan inte :( men jättegärna nästa gång! Jag hör av mej då så får vi bestämma ngt:) kramkram

2008-10-21 @ 22:52:03
URL: http://kvistelin.blogg.se/
Postat av: Beetty

ååh vad söt hon är =)..

visste inte tt du hade en blogg ens, nu vet jag o ska kika åå den dagligen.



Sry för färgerna, kanske kan ändra dem när jag har tid för o sitta vid datorn så länge igen som jag kömpade för o få den fiin ;)..



kramar

2008-10-31 @ 21:42:34
URL: http://freshing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0