Angående tidigare inlägg

Om "kompisar"
Har hört att en del har tagit illa upp. Var ju absolut inte meningen, men NI måste läsa ordentlig.
Det är absolut inte så att min familj skiter i oss, det ska ni inte tro och de är inte idioter. Men är väl bara att inse att alla har inte samma behöv att ses som Vi har. Var absolut inte min mening att vara otrevlig men när det är många som gör samma sak så tröttnar man bara, det är så. jag älskar verkligen alla i min familj.
Men ser verkligen inte vart jag varit otrevlig men men så är det. Men tycker det här jobbigt men ska väl skaffa en dagbok att skriva av mig i istället.
Nu ska vi äta mat och en ta en alvedon. Ständig huvudvärk är ett faktum.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0