då sover tösen

sen 1 timme tillbaka, bara att vänta att karl ska komma hem och mysa med mig, hoppas han inte är för berusad bara för då får han att sova direkt. Ska ev. till badhuset med tösen imorn bitti sen hoppas jag att vi får träffa underbara Kristin och Majken och självklart Alex och då hehe... Sitter/ligger och kollar på tv närmare bestämt Singalong.
Inatt sks man ställa om klcoan också, kanon när Totto jobbar förmiddag nästa vecka så får han sova 1 timme längre på måndag(får hoppas vi lägger oss i tid imorn kväll
Händer imorn då: Som sagt ev. Badhuset beroende på Mirandas sömn, Bad huset är öppet 10-14 och det är i den vevan 11-13 hon brukar (10-12 imorn) och hoppas på att träffa Familjen Björnfot/Körlbro
Åka till ICA MAXI
det är det vi har på schemat.
Nu ska jag ta mig en festis är törstig. Men höres imorn..
PUSSTösen min Älskar DiG!! Finns inga ord på vad du och din pappa betyder för mig, utan er skulle jag inte vara Jag. Mitt liv skulle vara meningslöst utan er.
De underbaraste i världen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0