....

Angående första inlägget om "kompisar"
Det är inte så att det är 1 kompis som knappt hör av sig utan flera stycken. Därför jag blir så trött, så därför har jag
satt stopp för att höra av mig till alla...  Ni som vill ta åt er gör det, ni som inte vill gör inte det.
Visst jag är inte världens bästa på att höra av mig men när JAG hör av mig 90% av alla gånger så tröttnar jag.
Är absolut inte meningen att vara otrevlig eller så men är så trött på det.
Ville bara säga det.
Vill ju gärna ha kompisar att umgås med, med eller utan barn. Vill inte sitta här hemma...
Helst av allt ha någon att gå ut och gå och prata. Vill verkligen motionera men det är såååååååå tråkit...
Nu ska jag mysa med världens bästa sambo. Älskar dig... PUSS

Kommentarer
Postat av: Jos

jag flyttar hem antingen på torsdag eller fredag nästa vecka :) kram

2008-10-17 @ 09:17:15
URL: http://misslynx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0