F*n säger jag bara

Var på coop förut och köpte en liten nappflaska till Miranda som hon kan ha saft i då hennes Urin stinker igen så hon får i sig mer vätska. Vatten tar hon inte så måste testa någo.
När man köper en ny så ska man koka den i 5 min. Så jag gick in till min dotter och busa med henne och kollade på idol.
Efter 45min hörde jag hur det frätte(eller hur det stavas) ute i köket då kom jag på flaskan.
Köket var rökfyllt och luktade bränt plast. Fick springa ut med kastrullen, hämta vatten och hälla över...
Mår illa av stanken kan jag lova...  Gick upp med Miranda direkt på övervåningen, luktade lite där men inte så farligt så tror inte det är någon fara för hennes del vädrar nu överallt här nere men får gå upp och kolla till henne sen..
Hur dum i huvudet kan man vara??? Men men började ju inte att brinna iallefall...

Men gu vad go Miranda har varit idag, hon är väl bara helt underbar.. Hoppas du förstår hur mycket mamma och pappa älskar dig.
Nu ska  jag fortsätta kolla på singinbee.
Efter det som hänt ikväll orkar jag inte föra över bilder så tar det imorn.
Ha en trevlig helg..
PUSS

Kommentarer
Postat av: Christel

Hej Johanna!=) Hoppas du hade kul igår! Det var kul och träffa dig! Hoppas du mår bra idag! Kram Christel

2008-10-19 @ 12:49:36
URL: http://christelsanchez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0