Go morron!!

Då har en ny dag anlänt... Miranda har sovit igrån 20.30-8.30 idag alla tiders.... Karln ligger fortfarande och sover.
Idag har jag träningsvärk. Körde hårt på wii igår. massa boxning så svetten spruttade om mig, sen när jag la mig så gjorde jag sit-ups o rump/lår övningar, ska börja göra det varje dag nu så grav.kilona försvinner....
Rensa även hela garderoben igår kväll. så duktigt. Rensade ur mer en hälften av alla kläder, kläder jag använde på högstadiet hehe...
Dagen då: Ska plocka i ordning det sista här hemma...
Byta bajsblöja känner jag hehe
Packa.
Babyssim och babycafé får vi skita i då hon är väldigt förkyld snuttan.
Nä nu måste jag byta på henne...

Kommentarer
Postat av: Jennie

Shit, hur fan lyckas du svettas så mkt på Wii...vill oxå, lär mig dina knep=)!!

2008-10-20 @ 15:52:38
URL: http://www.metrobloggen.se/jenniepennie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0