Hårmodell

Då har man suttit på bomans  i 4.5 timmar och blivit snygg..
Glömde ta ett före kort men imorn lovar jag att ett nytt kort kommer på håret och lite nya på min guldklimp..
Nu ligger Guldklimpen här brevid och försöker krypa så snart ramlar hon ner ifrån soffan, men har ett ben ivägen..
Måste lägga ner henne på golvet..... Sådär.
Inom en snar framtid kryper hon, nu åker rumpan upp i luften och ålar sig, hon är såååååå söt..
Dagen då.. har inte hunnit gjort så mkt...
Tvättat några maskiner så nu är det rent i tvättkorgen. Sen kom ju Mirandas famorn vid halv 1 och skulle vara barnvakt när jag var till frisören. Sen kom jag ju hem vid halv 6 så har bara myst med Miranda...
Blev riktig snygg i håret. Lite rockigt. Mörkt med en silver slinga i sneluggen, riggt coolt... Som sagt bilder kommer imorn.

Imorn chockar min mamma till och kommer hit, var inte igår direkt.. Se vad hon har på hjärtat...
Ljusgrejorna har kommit idag också så måste till konsum och hämta ut dem imorn, eller senare när Totto kommer ifrån träningen kanske, fast då måste vi äta.- Är as hungrig..
Nu måste jag mysa med den goaste bebisen i världen...

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0