Jädrans bredband

Jag satt mig framför datorn i måndags och skulle skriva ett inlägg.. Blev ett långt inlägg så efter en stund så kopiera jag texten ifall det skulle försvinna som en annan gång. Men då helt plötsligt så la bredbandet av. Var nerlagt tills igår kväll då jag tog tag i skiten. men är något med routern som är fel för det funkar det nätverkskabel, mystiskt.. Ska sätte mig och kolla när jag orkar i eftermiddag.

Helgen då:
Fredag: Ullared fy fasiken vad folk det var. Fick inte med oss mkt hem, var väldigt dåligt, besvikelse.
Sedan tog vi det lugnt hos Erica i göteborg
Lördag: Erica, jag och Miranda gjorde stan menads Karlarna var på trav.
Kvällen moffade vi godis o chips och kollade på tv. Fikade med Erik på stan var riktigt trevligt, var länge sen man träffade honom. Miranda fick en jätte söt nalle.
Söndag: Åkte till Allum ett köpcenter för Miranda skulle få en Lång Cardigan av Erica jätte fin.
 Sedan hemfärd.

Var en riktigt trevlig helg. Miranda var så himla duktigt, var inte ledsen än endaste gång.. Min tös det. Använde sittdelen för första gången och det var kanon då Miranda är världens nyfiknaste tjej hehe

Nu fick ni en liten sammanfattning av helgen. Återkommer senare sen är så himla hungrig så ska göra mig en fruktsallad.. Mums...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0