Jädrans dator

Om det inte är bredbandet som krånglar så är det datorn. Har inte haft tillgång till dator igen på flera dagar.
Vad har hänt då...
I lördags var jag ute för första sedan Miranda kom till världen. Inflyttningfest hos Kristin och Köla.
Tanken var att inte gå sen i lördags förmidd. kom vi på att vi kan ju gå dit en svänf typ till 22 om Farmor & farfar ville lägga Miranda och sitta här hemma och det var inga problem. Så vi åkte dit. Åt god mat pratade skit och drack en massa hehe.
De tjatade på mig hela kvällen att jag skulle med ut, jag sa att jag följer med om totto följer med. Han sa nej.. men efter en stund sa han bara sådär. Jag ringer och frågar om de kan sitta kvar till efter statt hehe. Så det blev urgång.
Blev riktigt full hehe men var skoj.
Hände lite tråkiga saker bara som jag inte ska gå in på här men tänker på dig tjejen...
Söndagen: Miranda vaknade 8.40, är väldigt tacksam att hon är så lugnh så vi låg kvar i sängen och myste alla 3 i 2 timmar, sedan gick vi ner, kan tala om att jag inte blev människa på hela dagen fy fan säger jag bara vad piss man kan må, spya uppe i halsen hela dagen... Nu blir det lugnt med alkoholen tills Erica komma hem den 15Nov hehe inte så långt kvar ju,,.,,

Imorrn ska Miranda sova borta för första gången då jag och älsklingen åker till Åland. Fy vad jobbigt. Men hon är snart 6 månader så är dax. Vi behöver göra något bara han och jag utan att vaka över henne..
Men har blivit mycket ett tag nu så sen ska vi bara mysa hela familjen(på lördag blir det bara jag och Miranda då totto ska speka poker och dricka öl)
Men iallefall kommer det bli jobbigt att vara ifrån världens bästa dotter.

Vad bra det går för mig att lägga in kort eller??? hehe..  Måste ta Tackkorten idag var ju "bara" 2 månader sedan dopet var hehe.. Måste försöka få tummen ur arslet och ta tag i saker men har inte orkar.
Måste verkligen börja motionera också. Men igår var jag ute och gick med Anki och Noah och Miranda förstås i 50 min, sen hem och käkade koladkaka hehe, och sen idag ska Miranda o jag ut och gå med Kristin och majken om det är väder.

Nu sover Miranda ute i vagnen och jag hoppas att Totto kan vaknar. Är hungrig...
Men hör av mig senare sen så hoppas jag att jag tagit dopkort....
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0