Jaha....

Har kommit fram till att de flesta som har internet bland alla ungdomar har en blogg så nu tar jag ur tummen ur röven(ursäkta ordspråket) och skaffar en blogg jag med. Då sitter jag och funderar att "jaha vad ska man skriva här då"
Men får väl bli utvecklingen av min underbara dotter på 5 månader.
Men en liten presentation av familjen tänkte jag erbjuda det först inlägget med.

Jag Johanna är 22 år och är föräldrarledig för tillfället. Är en Glad(oftast) sprallig, hysterisk, lat, clown, mamma, sambo, energisk person som säger vad jag tycker och tänker. lskar att handla kläder till sin dotter(alldeles för mycket) Pratar aldrig skit om folk utan om jag säger något så är det fakta, låter elakt men så är det. Älskar idrott och min familj. Har en bästa vän Erica som bor i göteborg som jag pratar med flera gånger per dag som jag aldrig skulle klara mig utan.

Pappa/Sambo Totto. Är en  förbaskad lat person som gör det han ska men inge mer hehe... Soffan är hans bästa vän. Men han gör allt för sin familj. Han är världens bästa och en perfekt pappa. Han jobbar 2 skift dag/kväll varannan vecka. Han spelar Innebandy i KIB.

Dottern Miranda född 3 Maj 2008. Den underbaraste varelsen på denna jord. Är helt underbart hur man kan skapa en så perfekt människa, att få följa hennes utveckling är helt underbart. Hon är en självständig tös med temperament. Skriker högt när det inte passar henne men annars är hon världens snällaste och lugnaste bebis.

Sådär blev ett par rader. Börjar såhär så länge. Kommer säkert finnas många slangord i denna blogg och svenskan kan vara sisådär ibland men det får ni ta.

Snuttan sover fortfarande så snällt i vagnen så ska fortsätta kolla på onetreeHill.

Här är hela familjen samlad. Kyrkan är inget för oss.
Här med Fadder/bästa vän Erica så HELA familjen samlad.
Älskar er alla

Kyrkan är inget för oss. Här tillsammans med fadder/bästa vän Erica. Alltså hela familjen samlad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0