"Kompisar"

Gu vad jag är trött på så kallade "kompisar".
Det är alltid jag som hör av mig. Alltid jag som frågar om vi ska ses.
Likadant med alla i min familj. Men nu har jag bestämt mig. Jag ska inte höra av mig.

Det finns 3 st i mitt liv som jag litar fullt på. Miranda, Älskling och Erica.
Bättre att ha en dotter, sambo och 2 bästa vänner än 40 "kompisar"
Men nu är det ju så att Erica bor i göteborg som jag sagt tidigare och det tycker jag är jobbigt för tillfället.
Känner att jag vill ha någon här hemma jag kan umgås med inte bara i telefon och ses varannan månad..
Visst har Totto som är min bästa vän också men känner att jag behöver någon mer att umgås med. sorry älskling.
Känner mig lite små depp nu.
Var ju så många kompisar som skulle få barn samtidigt o vad vi skulle umgås. Men fan ingen som har tid, eller tid kanske dem har men ingen som ringer, bara snack tydligen. De säger att men hör av dig så kan vi ses. Men när jag ringer så ska de göra någo, men JAG har nästan alltid tid, varför kan inte de ringa???
Det jobbiga är att det är samma sak med min familj. Trodde de skulle hälsa på oftare när Miranda kom men de har varit här MAX 2-3 gånger på snart 6 månader. Alltid jag som ska åka och hälsa på, va f*n Bensin är inte billgt.
Och ekonomin är inte den bästa, Tur jag har världens bästa svärföräldrar. Men inge kul att ha skullder, men ska ta tag i våran ekonomi ett par månader nu så vi kommer ikapp.
Nu är det dax att söva Miranda, världens bästa dotter.

Kommentarer
Postat av: Jos

du har mig ;) snart bor jag ju bara 4mil ifrån dig!! kram

2008-10-16 @ 17:24:34
URL: http://misslynx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0