snuttan sover

Sådär nu ligger hon i sängen, hoppas hon kommer sova hela natten som vanligt....
Själv så kollar jag på bonde söker fru....
Ska släcka alla ljus jag har tänt här nere och massa mig upp till sovrummet.
Tanken var att jag skulle rensa garderoben imorn menads Totto dammsuger o Miranda sover, men så känner jag varför inte göra det nu menads jag kolla på tv? men jo visst började lite smått nyss men som sagt ska släcka alla ljus o stänga av datorn så tänkte jag att jag skulle skriva en sista rad för dagen.
Vad tyckte jag om blogg nu då???
-Jo det var ganska skoj att skriva tycker jag, kommer nog bli skönt att skriva av sig lite om man är ledsen eller arg skulle jag kunna tro men då kanske risken finns att man skriver något som man sen ångrar eller????

Summering av dagen: Har inte åkt bil 1 endaste gång idag och det var riktigt längesen. har haft en hel dag hemma o städat, tvättat, spelat Wii och myst.
Men imorn kommer jag inte bara att sitta hemma, blev riktigt rastlös på kvällen nu så måste ut imorn.
Torsdag 9okt:
*städa det sista
*Fixa garderoberna
*Packa till ullared och göteborg
*Ev. babyCafé
*Babysim om Miranda inte är allt för snorrig som hon tyvärr är idag
Har säkert glömt något men återkommer imorn
Sov Gott!!


Miranda & Majken  Butter minen på miranda är enorm
Bästisarna Miranda & Majken
Butter minen är ett faktum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0