Torsdag

Idag har det gått i ett tror jag...
Första plockade här hemma som vanligt och började packa inför helgen.
Funderat på vad som ska handlas i Ullared
Laga mat.
Var hos min mormor i några timmar.
Funderat på vad som ska handlas i Ullared
Mekonomen och Jysk
Badade Miranda
Funderat på vad som ska handlas i Ullared
Nattade Miranda
Skrev handlingslista och ringde runt om julklappar(känns väldigt tidigt hehe)
Packat mer.
Funderat på vad som ska handlas i Ullared
Duschat.
Funderat på vad som ska handlas i Ullared

Som ni ser så har jag funderat hela dagen på vad som ska handlas så huvudvärken är ett faktum så ska bara skriva ett litet inlägg när jag ändå förde över de sista spar-pengarna snyft...
Som sagt imornbitti åker vi till ullarde, en dryg resa men hoppas verkligen att Snuttan sköter sig och sover mest.
Nu blir det inga inlägg i helgen ev. utan hoppas att jag orkar på söndag då vi kommer hem
Ha en kanon helg för det ska jag ha...
Äntligen får jag träffa världens bästa Erica.
Hej Svejs

Kommentarer
Postat av: Jos

haha du gillar allt ullared du :D

jävlar va lik dig miranda va :)

hoppas allt e bra med er! KRam

2008-10-14 @ 18:00:24
URL: http://misslynx.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ullared, det var inte igår man var där. Kul :-D

2008-10-14 @ 18:10:41
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Anonym

vadå tänka? är väl bara å köpa? hihi :P

2008-10-14 @ 19:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0