Ullared

Då har man fått smak med det här för bloggen då.
Jag längtar såååååååå mycket till på fredag då åker hela familjen till Ullared och ska shoppa massor.
Efter det så åker vi till Göteborg och Erica jiiiiiiiiippppppppppppiiiiiiiiiiiiiii. har inte setts på 1.5 månad och då över dagen bara på dopet. men nu ska vi få en hel helg tillsammans...
På lördagen så ska våra karlar på trav så då får vi tjejer en shopping runda i göteborg. Jag, Miranda och Erica mysigt.
Får verkligen hoppas att han vinner någo på travet annars blir det inte så mycket shoppande för våran del tyvärr..
Nu har Miranda nyss käkat lite mat. Nu sitter hon i sin matstol och leker. Hon är så självständig  den damen, ibland skriker hon när hon sitter i mitt knä för hon vill ner på golvet eller leka själv. Ibörjan var det jobbigt att hon inte ville vara med oss, visst hon myser och så med oss oxå, men är ju väldigt bra att hon är självständig. Ser ju mina kompisar som har barn att de inte har det lätt. De får inte sova, Miranda sover hela nätterna och har gjort det i fledra månader.
De hinner inte lagat mat eller duscha, inga problem för mig oftast då hon roar sig själv och trivs bäst på golvet. Känns kanon... Men hon är så söt nu för tiden. Hon håller på och lär sig krypa, upp med rövern i vädret och sätter i fötterna så hon nästa välter över men armarna har hon inte förstått att man kan stå på dem. Men still det ligger hon inte sekund. Hon förflyttar sig ändå min lilla tös...
Nu står det kräftsallad och bake-up bröd på schemat för min del.
Hej svejs!

Miranda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0