utmanad

Har blivit utmanad av http://misslynx.blogg.se/. Men Sorry Jossan så hatar jag sånt här så avböjer utmaningen...¨
Idag är jag riktigt seg min dotter med tydligen som sover så skönt ute i vagnen, snuttan min....
Imorse gick vi upp dtrax efter 9. Hon fick flaskan o ny blöja, sen gick vi upp i sängen o myste efter 1 timme.. Tänkte att hon skulle somna i sängen på dagen men icke... Vi har en rutin att det är vagnen som gäller på dagen och sängen på natten, vi har gjort så sen hon var nyfödd då hon aldrig har somnat på oss(eller visst de först 2-3 veckorna kanske) men skönt att ha de rutinerna men skulle vara skönt om hon kunde somna hemma också eller på oss som när vi var på sjukhuset. Men hon är sååå duktig våran tjej med alla rutiner.
Gåstolen är så rolig tycker hon, men har upptäckt att man kan rycka ner gardiner, riva ner saker på tvbänken. Jag som ville ha en gåstol till henne av det anledningen att hon var på allt när hon är på golvet då hon börjar krypa(eller ålar sig mer) och är på varenda sak  så jag skulle få slappna av 10min när hon sitter i stolen men nej nej.
Som ni läser är det full rulle här hemma nu. Hon börjar bli en stor tjej. Sitter gör hon också men hon tycker det är väldigt rolig att slänga sig bakåt men flit. så lämna henne det går inte men annars sitter hon stadigt.
Världens bästa dotter har jag. Alla säger att vi har aldrig haft en bebis. Hon såg aldrig skrynkligt ut, stadig i nacken efter 2 veckor, sover hela nätterna och gråter aldrig. Kan det blir bättre?? SVAR NEJ
Men är väldigt tacksam över det....
Hade en diskussion med min karl nyss om våran ekonomi och den är inte så farlig som det känns som. Bara det att vi ligger efter med pappadagarna när han var hemma i sommras och att vi själva slarade och nallade av dem till altanen.
Men vi får väl skylla oss själva plus att vi var till göteborg förra månaden och nästa helg så åker vi till Stockholm med Mirandas bästa kompis Majken med familj. Så vi kanske har ett LYX Problem???
Men när det är mörkt och man blir lite nere så blir väl allt ett problem kanske??
Men har ju världens bästa dotter, som jag säger hela tiden hehe... men hon är det
Bara att se på henne så blir man glad, går inte att vara ledsen när hon sitter det och ler åt en. Det går verkligen inte.
Kom hit och försök själva.. Älskar även världens bästa Sambo som gör allt för mig.
Nu vaknade snuttan.. Kram**


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0